Tuesday, November 22, 2011

still on mood bola2


WAJAH KEGEMBIRAAN SKUAT HARIMAU MUDA

WAJAH KESEDIHAN INDONESIA
dua penyokong indonesia maut dlm kesesakkan dlm stdium..

hai kowg aku still dlm mod bola lg hehe aku just nk uplod pic2 semlm kegembiraan malaysia n kekalahan indonesia.....biase la adat permainan ade yg mnang ade yg kalah kn...mungkin thn ney rezeki malaysia.. mane taw next time rezeki sape lak kn klu  ikt kn aku nk malaysia je yg menang hehehe....
btw aku just nk post kt u all yg betape semangat nye penyokong indonesia smpaikn membawa maut..
kesian mereka tp semangat dowg tuk negara dowg kuat.....penyokong malaysia ape kurangnye kan hehe
kuat n semangat gak kan penyokong malaysia xde kat sane pun mereka x putus2 mendoakn kemenagan malaysia semalam.....sekali lg  aku nk ucap TAHNIAH TUK SKUAD HARIMAU MUDA.....




No comments:

Post a Comment