Tuesday, November 22, 2011

congratulations HARIMAU MUDA MALAYSIA



Alhamdulillah akhir nye team harimau muda mndapt pingat mas di sukan sea di indonesia...
ha mcm ney cite nye first game yg dowg lawan indonesia 2 aku hilang sabar gan coz pihak lawan maen kasar
n ape motif coach malaysia kene kuar pdg padahal die nk bakeup dak2 die kene belasah seb baek menang 0:1 alhamdulillah....pastu final game jmpe lg gan indonesia adusss mule2 tngok pihak lawan dpt 1 goal pehhh aku da frust da aduhhh pehh rase mls nk tngok da hehehe tibe malaysia dpt 1 goal dri alamak aku lupe nme die heheh maaf la.....tp still main kasar yg paling aku skit ati gan pihak lawan ala lupelak nme die muke mcm owg asli hehhe jht aku cowi ye.....tp kesian kot dowg mest penat gan tmbahan mase pertame n kedua 2 kn sumpah letih gile dowg.....still 1:1 same gak adusss las2 penarti gak penentuan adusss 2 lg satu mslh time penarti 2 sumpah aku berdebar2 ALLAH je yag taw mcm ne...last sepakkan dri capten malaysia wat 1 malaysia bangge babe....time 2 aku punye mnjerit gan mak aku hahaha best gile.......tengok la walaupun bendera kite di bakar negara kite di caci oleh pihak lawan akhir nye lagu negaraku berkumandang babe kat stadium dowg walaupun x ramai penyokong malaysia tp smangt dowg kuat....TAHNIAH TUK HARIMAU MUDA.....hahah smpai sini ye pnt da menaip ney tp semangt nk gak update blog ari ney...

BTW THANKS 2 ALL YG SUDI TNGOK JENGOK BACE BLOG AKU THANKS A LOT ♥♥♥

No comments:

Post a Comment