Sunday, June 16, 2013

happy fathers day ABAH



HAPPY FATHER'S DAY ABAH

thank you for being the best ABAH in my life love u so much ABAH ♥♥

aku rase x salah kite nak smbut hari bapa dengan sekadar menghargai ayah kite yg selama ini membesarkan kite....ye btul hari2 kite boleh smbut hari bapa hari ibu.....setiap hari aku menghargai ibu bapa aku....setiap hari sebelum g kelas mak aku tnggu aku dpn tngok aku g kolej gan abah naek motor...sebelum aku grak ke kolej aku salam mak aku cium mak aku pekataan yg selalu keluar dri mulut mak aku "belajar elok2 dik" ini restu seorang ibu..thanks mak syg muaahhh....smpai aku di depan kolej abah bg duit belanje n aku salam abah dan abah cium dahi aku...adik syg abah muahh....buat masa skunk aku mampu balas jasa mak abah aku dgn membanggakan diorang dengan keputusan exam aku....insyaAllah mak abah adik akan bukti kan....Amin.




No comments:

Post a Comment