Tuesday, September 18, 2012

Sangat Kejam


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

hai semua da lame aku x update blog kan heheh sory sebuk gan final projek hehehe....okey skunk aku nk cite sal berita yg hangat skunk seorang gadis campak anak dari flat..!! sumpah bodo gile pempuan ney da pandai buat pandai tanggung la...klu ko xmau ank 2 ko ble bg kt owg yang xde ank lg bgus dri kau buang anak kau yang keluar dari rahim ko sendiri...aku cukup marah gan manusia berhati animal ni....orang yang kawin xde anak berdoa usaha dapat anak tp kau buah anak yang paling wat aku geram hai bkan aku je kot yang geram ramai yang geram gak if kau buang die still hidup aku leh trima ney ko campak die dri tingkat atas flat buat aku xle trima kau ney dah bukan manusia tp setan da....astafirullahalazim....hilang sabar jap aku heheheh sory alos..maybe korang pun akan marah mcm aku pas dgar n baca artikel ney kn.....Ya Allah tenangkan la hati ku ini....kepada sahabat andai kawan2 dan pembaca blog ney jd kan la cerita ini satu pengajaran da tawladan tuk mengajar kita erti kasih sayang dan elak dri perbuatan yang diharam kan oleh Allah..AMIN....

tunggu next update aku ye "travel ke Bandung' ♥♥♥

No comments:

Post a Comment